Certifikované agentury

Jak se stát certifikovanou agenturou


Kvantitativní podmínky 

  1. Minimální obrat je 1.000.000 Kč bez DPH měsíčně, počítáno jako průměr za měsíc za uplynulé čtvrtletí.
    • Nepočítá se Sklik účet klienta připojený pod  Sklik účet, který využívá agentura pro přístupy do Sklik účtů klientů, ale účet vykázaný v zaslaném clientlistu
    • Klient může být započítán pouze 1 agentuře.
      • V případě převodu mezi agenturami v průběhu měsíce se započte té, která jej zaslala na začátku měsíce v clientlistu.
      • V případě, že jedna agentura inzerci klienta hradí a druhá agentura kampaně fyzicky spravuje, je klient započítán ve prospěch agentury, která kampaně fyzicky spravuje.
  2. Agentura má alespoň 10 aktivních klientů dle clientlistu.
    • Nepočítá se Sklik účet klienta připojený pod  Sklik účet, který využívá agentura pro přístupy do Sklik účtů klientů, ale účet vykázaný v zaslaném clientlistu
    • Klient může být započítán pouze 1 agentuře.
      • V případě převodu mezi agenturami v průběhu měsíce se započte té, která jej zaslala na začátku měsíce v clientlistu.
      • V případě, že jedna agentura inzerci klienta hradí a druhá agentura kampaně fyzicky spravuje, je klient započítán ve prospěch agentury, která kampaně fyzicky spravuje.
    • Klientem rozumíme jedno IČ. Více Sklik účtů jedné společnosti (IČ) nepovažujeme za více klientů.
  3. Agentura má alespoň 2 aktivní PPC specialisty dle clientlistu.
    • PPC specialistou rozumíme zaměstnance agentury nebo jejího spolupracovníka (který však jménem agentury vystupuje), kteří kampaně klientů, u kterých jsou v clientlistu uvedení, fyzicky spravují a je na ně možné se obrátit ohledně konzultací.
    • Za PPC specialistu nepovažujeme account managery, plannery apod., pokud kampaně klientů fyzicky nespravují.

Pravidla pro clientlist

  1. Clientlist je zaslán do 5. pracovního dne v měsíci na kontaktní osobu v Seznam.cz, která je za Sklik agentury v Seznamu zodpovědná, prostřednictvím e-mailu v předem domluveném formátu.
  2. Agentura prohlašuje klienta za aktivně spravovaného touto agenturou v době zaslání clientlistu.
  3. Každý klient obsahuje jména a mailové a telefonní kontakty na tyto osoby:
    • PPC specialista, který kampaně fyzicky spravuje
    • account manager, osoba, která je v kontaktu se zodpovědnou osobou na straně klienta
    • zodpovědnou osobou na straně klienta
  4. Klienta nepovažujeme za klienta agentury, pokud v době zaslání clientlistu nemá agentura do účtu přístup pro čtení a zápis nebo přístup prostřednictvím agenturní vazby.

Kvalitativní podmínky

  1. Agentura má transparentní přístup ke svým klientům. Toto se projevuje alespoň jednou z těchto možností:
    • Klienti certifikovaných agentur mají přístup (login a heslo) do svých Sklik účtů.
    • Agentura prohlašuje, že klientovi poskytuje pravdivé a úplné (tj. všechny v účtu dostupné) statistiky Sklik účtu, ze kterého jsou vedeny kampaně ve prospěch klientova webu. Buď pravidelně nebo obratem na klientovo vyžádání.
    • Klienti mají možnost si po ukončení spolupráce s agenturou účet vzít pro další použití, pokud smlouva mezi klientem a agenturou výslovně nezmiňuje, že je účet vlastnictvím agentury.
  2. Agentura se zavazuje do 5. pracovního dne v měsíci zaslat aktuální clientlist.
  3. Certifikované agentury vzdělávají své správce PPC kampaní.
    • PPC specialisté mají možnost účastnit se školení a workshopů Skliku pořádaných společností Seznam.cz a musí se zúčastnit minimálně 1 školení nebo workshopu dle vlastního výběru.
    • Kontaktní osoby na straně agentury předávají na PPC specialisty novinky a jiné zprávy týkající se chodu Skliku, které jsou jim společností Seznam.cz zasílány.
  4. Agentura je schopna akvizice nových klientů.
    • Agentura veřejně prezentuje, např. na svém webu, schopnost přijmout nového klienta pod svou správu.

Ostatní

Spol. Seznam.cz si vyhrazuje právo na okamžité odebrání certifikátu – v závažných případech:

Certifikací získáte:

  1. webový certifikát prokazující vaše schopnosti od společnosti Seznam.cz
  2. odborníka ze společnosti Seznam.cz, který se bude věnovat pouze vám
  3. pravidelná školení systému Sklik a jeho novinek
  4. nadstandardní data a reporty pro Vaše klienty
  5. pravidla pro získaní a užití certifikátu

Splňujete podmínky certifikace?

Kontaktujte nás!